Onze adviesdiensten helpen u bij het opzetten of verder versterken van de Service Integratie competenties van uw organisatie. In een vrijblijvend en kosteloos intake gesprek bepalen we samen met u of en zo ja op welke onderdelen u de Service Integratie competenties wenst te versterken.
We hebben reeds vele klanten geholpen met Service Integratie vraagstukken en ruime hands-on praktijkervaring met het implementeren van Service Integratie op basis van de SIAM-methodiek.
Om u een beeld te geven van de diversiteit van vraagstukken waar u ons voor kunt benaderen, leest u hieronder een greep uit de door ons uitgevoerde opdrachten:
Adviesdiensten en uitgevoerde opdrachten
- SIAM quick scan of assessment.
Doel: bepalen van de volwassenheid van uw SIAM praktijk + adviezen over verbeterpotentieel - Sourcing van de Service Integratie functie.
Doel: bepalen of en zo ja de klantorganisatie de Service Integratie rol in huis houdt of uitbesteedt. En in laatste geval op welke wijze dit het beste past. - Contracteren van de Service Integratie rol in geval van uitbesteding.
Doel: opstellen en overeenkomen van heldere contractafspraken over Service Integratie - Propositie ontwikkeling voor aanbieders.
Doel: aanbieders van Service Integratie diensten leveren een heldere en aantrekkelijke marktpropositie voor hun huidige en toekomstige klanten. - Beantwoording van SIAM-vragen in een Europese Aanbesteding.
Doel: Winnen van het SIAM-kavel en -vragen bij inschrijving van een Europese Aanbesteding. - Coachen van uw Service Integratie professional(s).
Doel: versterken van de regiefunctie op Service Integratie. - Opstellen en implementeren van operationele afspraken (OLA’s) tussen uitbesteder, integrator en diverse leveranciers.
Doel: samenwerking tussen partijen in de leveringsketen optimaliseren door heldere operationele afspraken. - Tooling strategie
Doel: samenwerking tussen partijen in de leveringsketen optimaliseren door optimale aansluiting en koppelingen van service management tooling. - Service Management processen
Doel: samenwerking tussen partijen in de leveringsketen optimaliseren door optimale aansluiting van service management processen (o.b.v. ITIL).